Hej igen!

Trodde aldrig jag skulle skriva här igen men av en slump så hittade jag en liten liten lapp i en skål och då jag tappat all info om denna sidan efter en datorkrasch så tänkte jag, måste prova.
Ni ser ju resultatet och är just nu överlycklig att jag kan börja blogga igen.

Vad har hänt då?
Jo, jag har öppnat tårtdekorations butik i halmstad och det har gått över förväntan, bakar fortfarande på cafét och har konsultationer och vissa möten där.

Vad kommer att hända då?
Massor!! Ny hemsida är under konstruktion, då kommer även bloggen att kopplas till detta och webshop är också under konstruktion öppnar den när den är färdig eftersom jag inte vill stressa ihop något halvfärdigt.
Kursprogrammet ska färdigställas och min blogg skall börja leva är tanken.
Jag har nämligen fått hur många meil och förfrågningar som helst om att lägga upp recept och tips och trix
hur man kan göra när man bakar och dekorerar sina bakverk.
Så jag ska försöka blåsa liv i denna bloggen och hoppas att ni tycker det ska bli kul att följa med mig på detta.



Välkommen tillbaka säger jag till mig sjäv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0