Veckans bröllopstårtor

Då var det två roliga tårtor jag gjort denna veckan, här kommer bilderna.



Hjärettårta med bild på parets barn, jag har suddat ut bilden för jag exponerar inte bilder på andras barn utan
tillåtelse. I denna tårtan var det Vaniljbotten med choklad samt hallonfyllning.
Både ramen och bilden samt blommorna är i socker.



Denna tårtan blev jag väldigt nöjd med jag lyckades med min vision av tårtan till fullo.
Den hade en cocosbotten samt dubbla vaniljbottnar och hallonmousse samt färska hallon. Sedan var det en
limemousse och den spacklades med limekräm innan jag la på sp.




Blommorna är i socker och pärlorna är inte ätbara utan riktiga pärlor som jag köpt på
blomsteraffären, det blev jättefint med pärlorna.

Har idag även varit och tittat på ett eventuellt café/butik i Halmstad så vi får se hur vi ska lösa det med min blivande kompanjon. Så om allt pappaersarbete löser sig smidigt så öppnar vi den 1 Oktober.
Mer info kommer när det är klart om allt går som vi vill.
Kram på er / Ika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0