Kakor för kunder

Jag bakar ju även till fasta kunder som jag har och då gör jag lite allt möjligt från kex till bröd.
Igår var jag och lämnade prover till några ställen i Halmstad och här är bilder på lite olika
kakor som jag gör.



Marängrutor med banan



de finns även med smarriga jordgubbar, lite vaniljsås till så blir det
toppen eller vaniljglass....



Chokladkolastänger, så goda att man måste ta en till.



Herrgårdskakan är en favorit hos caféernas gäster.



Solrosstängerna är sega och det är riktigt gott.



Kladdkaka med cocosglasyr, den kommer jag att döpa om den dagen jag öppnar ett
café med min vän. Jag ska döpa den efter tjejen som jag fick receptet av.



Cupcakes med jordgubb samt chokladtopping sedan färska jordgubbar skivat på det.

Nu är det dags att ta kudden och kramas lite med den.
Kram på er med
Ika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0