Snö och åter snö

Nu har vi varit här hos mamma nästan en vecka och ska åka hem imorgon. Idag snöar det som sjutton så vi får se hur vägläget är inför hemresan imorgon. När vi kom hit så var det första kvällen 25grader kallt och när jag skulle gå ut med mammas hund så gick det knappt att andas för näsan blev till is på två sekunder . Luften man andades in var ju så kall så man kände kylan hela vägen ner i lungorna och snoret blev till is tappar, när jag kom in så såg det ut som jag målat ögonfransarnamed vit mascara. Då kändes det verkligen att man var hemma hihi!
Julaftonen firade vi hos min moster med mina kusiner och deras goa ungar,lillan hade jätte kul och det är ju värsta tjejgänget när de träffas. Sammanlagt 5 tjejer och en liten kille var de och full fart med andra ord.
Nu ska vi åka i snöyran och shoppa på mellandags rean och ja, vi ska köra väldigt försiktigt.
Vi hörs vänner
Kram och en extra kram till min kollega som sköter cafeét medan jag får vara lite lång ledig.
Love you
Ika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0