Nu blir vi två

Tårtmagi växer redan och nu blir vi två och jag hälsar min kollega Martina välkommen och vi blir tillsammans Tårtmagi AB. Vi kommer den 1 oktober att öppna café, catering, butik samt bageri
i våra fantastiskt fina lokaler på 
Kasten Rönnowsgatan 10
302 36 Halmstad
035-12 75 00

Till er tårtgalningar kan jag hälsa att jag kommer
att sälja både råvaror som sugarpaste och strössel samt verktyg som ni kan använda i er tillverkning av era tårtor och cupcakes.
Jag kommer även att ha kvällskurser i olika tårtdekorations tekniker och modeller.
Nu finns vi även på facebook, bli gärna vår vän vi skickar erbjudanden och spännande nyheter till alla våra vänner.Tårtmagi Ab | Skapa en profillänk



Kraaam
Annika Juuso och Martina Remse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0