Chabby Chic bröllop/dop

Levererade denna tårtan idag och det var en chabby chic inspirerad bröllop/dop tårta.



Den hade chokladbotten med hallonkräm samt limebotten
och spacklad med vaniljkräm och täckt med sp.



Istället för caketopper så valde de att ha en baby så
de hade tårtan som en kombinerad bröllop/dop.
Nu är det klart i allafall med café, nu skall jag bra visa miljö och hälsa
ritningar på det nya bageriet så får vi se om jag har
pengarna till det men jag håller tummen.
När vi väl öppnat caféet så kommer det där även att finas en butik där ni som vill
kan köpa lite sugarpaste och verktyg för både
tårtor och cupcakes.
Kommer även att ha egna kurser i modellering av de figurer som
jag gör eller av figurer som ni önskar.
Ha det gött så länge
Kram Ika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0